Rockkarusellen

Rockkarusellen

Gårdagskvällen spenderades i Linköping där jag med trevligt sällskap (Linda, Lollo, Chrills m.m) framhejade våra vänner i Greyhound Quartet. Riktigt rolig kväll med bra musik!
Mellan varje band blev det lite bakgrundsmusik medans nästa band gjorde sig beredda på scen, och vad spelades om inte JACK JOHNSON! Härligt, härligt. Underbara minnen kommer alltid upp.
Hemfärden blev dte allsång i Chrills bil. Bästa var när låten (och den var inlagd av Chrills på hans skiva endast tillägnad en mycket speciell person) kom och det bara sprutade känslor i kroppen på mig.

Bilder från kvällen kommer.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 15:00:42
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0