En glass i solskenet

En glass i solskenet

En glass i solskenet, det är underbart det. Idag blev det en glass, dock inte i solskenet eftersom denna sommaren har inte med sig soliga dagar. Mycket trevligt var det alla fall, tillsammans med Linda :) Vi hade mycket att prata ikapp. Köpte mig även en ny kofta. Men är osäker, kanske byter tillbaka den.
Dagen startade med ett simpass tillsammans med mamma alla fall. Första simpasset, det kändes. Annars har jag mest städat och fixat och donat med smågrejer. Har även börjat ta fram det ena och det andra inför resan. Ser verkligen ut att bli av nu :D Jihoo!

Jag är på jakt efter en skinnjacka till hösten. Jag tror jag hittade den perfekta, till ett superduper pris, ikväll. Dock har vi inte den butiken i Norrköping, men förshoppningsvis hinner jag springa in och titta när jag kommer fram till Göteborg på torsdag.

Just nu sitter jag och degsurfar här och tittar lite på hajen och nån film på 3an som jag redan sett. Funderar på att göra något mer vettigt, som att gå ut i förådet och leta fram en resväska. Eller läsa män som hatar kvinnor. Eller varför inte titta lite på teorin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0