Första dagen på den nya veckan

Första dagen på den nya veckan

Vaknade ganska tidigt idag. Klockan 8! Men låg dock kvar i sängen till nästan 9. Sen följde jag mamma till tandläkaren, hon var nog lite rädd den här gången också ;) Sen gick jag ner och skulle köpa resväskan, men butiken hade upphört. Kul. Nu får inte Deniz nån resväska. Sen vandra jag runt lite i Knäppingen och prata lite med personalen inne i de små butikerna. Där skulle vara gött att få jobb alltså. Underbart mysigt ställe, och med alla caféer. Superduper-mysigt!

Träningen gick bra idag. Jobbigt, men höll. Sen var det säsongsplanering. Någon som vet ett land vid Medelhavet som inte är svensktalande och dit inte ryanair flyger? ;D Dit ska vi nog alla fall!

Nej nu ska jag sova. Upp vid kvart i 5 imorgon och cykla ner mot badet för löpning med Erik. Hoppas han inte är lika tuff på löpningen som på flowingpassen..
God natt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0