Tunisia

Tunisia

Nu sitter jag här i mitt ostädade rum. Ensam. Deniz tog tåget hem idag, och jag bestämde mig att vara kvar några dagar till i staden. Åker nog ner till göteborg igen vid onsdag-torsdag någon gång. Förhoppningsvis blir det ut och resa på fredag! Nu väntar Tunisien som det ser ut. Vi valde bort Cypern, vill inte riskera svininfluensan heller.. Det blir första landet i afrika för mig också. Wuoowuoo!



Helgen spenderades på landet tillsammans med hela familjen. På lördagkvällen kom familjen Lindh och det blev middag och kubb och spel i mängder. Trevligt trevligt. Har för övrigt fått tusen myggbett efter helgen. Endast ett har gått hål. Jag hatar myggor!!

Tror det vackra vädret är påväg nu också. Ser så ut om man läser tidningen. Men NT, bör man lita på dom?
I wish..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0