Förste december.

23 dagar kvar till självaste julafton!
24 dagar kvar till jag får krama om min älskling!

Ska börja berätta om avslutet på SM. Gick ju vidare till B-final på 100fjäril där det blev pers, juniorklubbrekord (inte långt till Ellis rekord nu!) och totalt en 12e plats. Helt nöjd med den simningen. Linda simade även hon B-final men 50frisim. Lite sämre än försöken men absolut ett bra och godkänt lopp!
Helt nöjd med mina prestationer på SM, dock inte 100 och 200 laget. Och jag hade varit mycket gladare om min nacke/skuldra var som den brukade vara! Men helt klart nöjd :)

Nu sitter jag på den kära swebussen. Internetet fungerar ganska bra den här gången alla fall. Stannade kvar i Göteborg/ Mölndal hos min vän Bella-bus tills nu.
I söndags fick jag skjuts av misja hem till Johanna och spanade in hennes nya lya. Riktigt mysig och söt. Lite skitsnack där sen kom Bellis och hennes mor och vi for hem till dom för lite mat och göra oss iordning. Sen tog vi bussen in till G-sims klubblokal för SM-festen. nte mycket folk, men det var väl helt okej. Det blir vad man gör det till. Jag fick vara den ordningssamma och hålla huset i skick om vi söger så.

I måndags tog jag bussen in till vasa till Anna eftersom Bella skulle jobba. Kollade även in hennes nys lägenhet, riktigt fint och bra centralt! Sjukt najs :) Det blev en lite rund tur på stan och en fika med mycket skvaller och så. Riktigt kul att umgås med henne igen, we miss you!
Sen blev det bussen ut till åbysimhall. Jag är ju dock ledig från träning till onsdag så då sa jag ha ledigt så satt bara och tittade på kanten. På kvällen blev det bio, New moon, tillsammans med Bella. Hade lite för höga förväntningar, både på själva filmen och Taylor. Men helt klart godkänd, tror den blir bättre ju fler gånger man ser den faktiskt.

Frukosten fick bestå av pasta och falukorv imorse. Riktigt stadig frukost för oss! Sen blev det bara deg och invänta min buss och hejdå. Riktigt rolig helg med mycket glädje och skratt!
Nej nu ska jag ta och sussa lite tror jag, redan suttit nästan en timme på bussen. Tror nästan busschaffören försöker ha ihjäl oss och sattit elemten på högsta värme. Sjukt varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0