Julafton.

Det blev världens bästa julafton. Började med stress och springa mellan huset och lokalen tills stora tjocka släkten Jacobsson skulle komma. Sen blev det mat i mängder. Såg typ ingenting av Kalle Anka i år, skandal! Sen dröjde det innan farbror Tomten kom och delade ut lite klappar. När mer än hälften av alla klapparna är utdelade kommer min mammas moster in i lokalen (varit ute och rökt), och skriker: titta, jag hittade en snygging här ute!
Först tänkte jag inte på vad hon sa, sen vände jag mig om och folk började jubla och vem står där om inte DENIZ??!! Jag trodde jag såg i syne! Kan lova att det var inte bara tårar som rann ner för mina kinder, host Jennipher ;)

Vilken underbar jul det blev tillslut. För er som inte visste, så har jag inte träffat min pojkvän på 4 månader!!
Världens bästa pojkvän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0