Thank god is friday.

Fredag, brukar oftast kännas bra för det är helg och ledigt. Men icke den här helgen.
Har blivit simskolor tre dagar i rad nu, plus badvakt idag med. Imorgon blir det cafeterian och på söndag blir det simskolor igen.
Mitt huvud håller på att sprängas också. Ska nog ligga här ikväll och tycka synd om mig själv. Tänkte dra iväg till Chrills men känner att jag kommer bara vara tråkig och mår inte allt för bra heller.

Nu är det inte heller långt kvar till Deniz kommer hem! 22e landar han i Sverige och jag får krama om honom 25e :) Drömde om det inatt, men jag hoppas inte det blir så, utan reaktion! Han tävlade idag också, enda killen vidare till a-final. That's my boy! Och 400medley! Kunde man inte tro ;) Håller tummarna för dig i helgen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0