Dagens idag

Dagens idag


Dagen började stadigt med ett gympass idag också. Bra nu när man fått i sig mycket dålig mat under sommarlovet ;) Sen blev det stan en snabbis. Tänkte köpa mig en tröja jag spanade in igår. Tror ni inte den var slut då eller!? Igår fanns det hur många som helst och idag var varenda slut. Inte roligt..

Sen har jag också utklassat Deniz på Backgammon under de senaste dagarna också. Nybörjartur? HA, jag är bäst!
Ikväll blir det nog lite mer utklassning och sen tjocka i oss chokladpudding med vaniljsås och chips :D -Gympasset försvinner..

Imorgon blir det LISEBERG tillsammans med Deniz, Bill och Malin :) Sen åker vi nog ner tillsammans till Båstad och Malins hus.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hej! Jag googlade på mitt namn och så hittade jag din blogg :P

Vem är du?

/Evelina Karlsson

2009-07-24 @ 00:14:31
URL: http://cuteewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0