She is back

She is back

Nu sitter jag i Göteborg, precis kommit hem från Stockholm (och tåget som gick sönder på vägen - jävla sj). Var på DM-festen där, första gången. Roligt med allt folk och sådär.
I söndags tog SM slut och dagen slutade med käka italienskt och present öppning till efterrätten. Mys :) Nu är det bara 363 dagar tills jag blir 20, tjohoo!
SM då, själv var jag inte speciellt nöjd, men vad hade jag väntat mig? Min tränare var jättenöjd med mig så det var bra. Diskuterade även "my future" och det låter bra, måste hitta mig ett jobb nu bara!

Snart ska jag hoppa in i duschen för att göra mitt fettiga hår rent :P Sen blir det film-mys med chips och imorgon blir det stan på dan och sen party hos tomten. (håkan var riktigt avundsjuk när vi sa att vi skulle till "tomten" imorgon xD)


Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

hahaha, håkan :D

2009-07-10 @ 23:48:00
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Karinnnn

evelina karlsson. du har en given våldgästningsplats i växjö! :)

och ja, pojkvän.. du är lite efter ;)

we have to talk helt enkelt, PUSS!

2009-07-15 @ 00:22:49
URL: http://beerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0