Dålig uppdatering

Dålig uppdatering

Nu är det väldigt dålig uppdatering här. Men så är det när det är strålande solsken ute och jag jobbar mest hela dagarna. Och dagarna blir verkligen långa! Hujeda mig!
Har ändå hunnit med lite smått och gott; glass i solen och skvaller med italien-brudarna Sofie Victoria och Sara, heldag med Linda (+malin ett tag), sol i parken, grillning hos Chrills, kortlek och solning i trädgården...
Imorgon är sista jobbdagen, för ett litet tag. Sen på tisdag åker vi till linköping ett tag, och på onsdag börjar SM, fram till min födelsedag (söndag 5 juli ;D).

Vädret är galet bra nu! 30-31 grader de närmsta 4 dagarna, hur skönt är inte det??!! Lite jobbigt att stå i cafeterian när det är så fint väder bara.

Och ingen kan väl undgått Michael Jacksons död.Tidningarna säljs slut direkt på morgonen, tror han kommer bli typ nya Elvis. Tror nästan musiken kommer sälja ännu mer nu, han är en legend. Många bra låtar alltså, trots allt skvaller och drama kring honom, jag bortse detta och tycker han var en bra musiker :)


En liten uppdatering nu alltså. Ganska så tråkig, men ni får stå ut ;P PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0