Shoppaholic

Shoppaholic

Jag och mamma bestämde oss för att ta med alla våra presentkort och ta en shoppingrunda på stan. För mig slutade det dock i 2 temuggar(2 likadana som jag fick i studentpresent), ett par jeans och en present, där jag förbrukade 0 kr av mina presentkort!

Nu har jag gått igenom mina studentpresenter lite grann, och allt är verkligen superbra! Finns ingenting som jag inte behöver eller inte ville ha. Allt var mer eller mindre perfekt :)
Ni som inte var där kanske undrar vad jag fick allt mest? En cykel, superfina smycken, kaffebryggare, glas och proslin, "flytta-hemifrån-saker", lampa, presentkort och mycket mera. Som ni hör: perfekt :)

Nu börjar det lukta mat i hela huset, mums. Yasse, Alex och Jennipher kommer snart hit på middag efter jag och Alex tog studenten samma dag :) (FY FAN VA VI ÄR BRA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0