Veteran

Veteran

Jaa det skulle man kunna kallamig nu: Veteran. Swebuss-veteran. Eller stammis kanske, aja vilket som. Nu sitter jag hemma i Norrköping, lämnade Göteborg och min Deniz igår :( Men en riktigt fin dag hade vi tillsammans i solskenet, underbart!
Och den alltid goa och glada swebuss-Kjelle var chaffisen igår. Alltid på så glatt humör, jag förstår inte alltså! 
"Och pojkar, sitt ned på toaletten för allas trevnad. Det är rena lisebarg där bak." - varje gång!
Hemresan gick mest ut på att sova faktiskt. Och kom hem en hel kvart tidigare!

Nu sitter jag bara här, ska stoppa i mig en frukt tror jag och sedan ta min cykel och träffa Christin. Det ska bli kul, länge sedan! Bara det inte börjar regna..

Och hur kul är det då?? 8 grader och regn på fredag, på balen! Men vi får väl vara glada för att det inte snöar i alla fall..

Just det, hörde om den där flygolyckan. Ett plan som försvann ur radarn när dte var över Atlanten och de kan inte hitta det. Tänker bara på alla dem som var med och alla nära och kära som stod och väntade på dem på flyplatsen i paris. Väntade och var glada för att få träffa dem igen. Vet ju känslan, stod ju där på flygplatsen i helgen och var förväntansfull och nervös när Deniz och dem skulle landa. Tänk om det hade hänt dem. Jag tror inte ens vi kan förställa oss.
Världen är allt grym ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0