Det är så jag säger det.

Det är så jag säger det

- Håkan, har spelats flitigt i mobilen en dag som denna.

Yesbox, sjukare och sjukare för varje dag som går - thats me! Igår kväll var rösten nästan helt borta och kunde därför inte ringa min Christin i Skottland.
Och idag skulle det vara redovisning i svenskan. Men när jag försöker få fram till min lärare att jag var/är sjuk plus att jag inte var helt färdig sa hon att det var mer än okej att jag tar det nästa vecka på grund av hur jag lät.
Jaa, jag tror jag kan kallas sjukling..


Nu ska jag försöka kurrera mig lite inför jobbet ikväll. Blir bara 2,5h arbete men ändå.
Te och halstabletter - here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0