Det svenska stjärnskottet.

Det svenska stjärnskottet.

Nyss hemkommen från jobbet. Blev att knarka i sig halstabletter och dricka te i mängder för att inte hostan skulle ta över. Sen fick jag rusa till bussen och efter det mådde jag dock inte så bra, andan i halsgroppen och helt snurr. Men nu sitter jag här och väntar. och väntar. Deniz skulle komma in på msn. Let's call it a dejt!

Och ofcourse blev det klick! läsning under jobbet, (fredag var tyvärr slut). Och vad ser jag? Vårt svenska stjärnskott Malin Åkerman har blivit som vilken hollywood kändis som helst. Hon viker ut sig i och på omslaget av månadens Maxim. Plus att hon har fläshat hela härligheten när hon "hade glömt sina trosor". Paris och Britney har fått en till medlem i klubben..

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Usch jag är också sjuk! Krya på dig!:)

Vem är hon förresten?:)

2009-03-21 @ 17:52:40
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0