HIPP HIPP HURRA

HIPP HIPP HURRA
För Chrills som blir en stor pojke ida'!

Yesbox, ingen mindre än Christian Dimell blir hela 20år idag! Congratz grabben :)
Dagen då, väldigt eländig. Vaknade och fick jätteont i magen efter hostmedicinen, vilket gick över och blev till en hel skaggig Eve. Hel konstigt! Tog mig till skolan i alla fall, där överbliven tid spenderades till att putsa på projektet - Det ska som sagt vara inlämnat på Fredag :S
Så blev det träning också, en kortis idag med. Visst är det skönt att vara lite småledig från simningen måste jag medge, men jobbigt att gå och "invänta" att viruset ska ta sitt pick-och-pack och dra.

Har ganska mycket plugg den här veckan, så ska dra mig mot böckerna nu. Men först bjuder jag på en bild på den otroligt vackra 20åringen, enjoy!
Denna otroligt vackra bild fick jag inramad av just mannen på bilden på min 18års dag :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, söt bild!

2009-03-30 @ 21:46:11
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/
Postat av: christian

den e så underbart perfekt den där bilden! tnx för ditt grattis evis :D

2009-03-31 @ 19:44:52
Postat av: Eve.

yees, supermodeller där alltså. borde nästan söka in till ngt modelljobb med den bilden!

:)

2009-04-01 @ 20:20:16
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0