Sitting, waiting, wishing..

Sitting, waiting, wishing..

Dagen började med sjukanmälan och M ringde så jag har tid till medicin center imorgon, inte för jag tror de kommer säga så mycket men både M&P tyckte det var bättre att åka dit.
Igår kväll lämnades den första inbjudan till min student ut också. Det närmar sig! Det känns bra att det tar slut nu, jag är så himla skoltrött och det syns tyvärr lite i resultaten..

Sitter och inväntar ett samtal från Thailand. Nu har det gått en vecka, alltså 9 veckor och 4 dagar kvar.. Jag bjuder på en liten liten uppdatering också: killarna har rakat håret!!!!!


Kommentarer
Postat av: Christin

Aha.. Var ar min inbjudan?

2009-03-24 @ 19:19:36
Postat av: Eve.

SV: vill du ha en inbjudan skickad till dig? Så ska det bli, bara du lovar och komma! :)

2009-03-24 @ 22:31:24
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0