Veckans fynd!

Veckans fynd!

Bara för att det är såna vårkänslor ute så bjuder jag på veckans fynd. Ett par gladiatorsandaler från H&M. För endast 198kronor är dem dina!
Själv har jag mina svarta vagabond som användes mycket flitigt förra året. Ska kanske även införskaffa mig ett par såna här i bruna, om mami betalar ;)

När jag satt och tittade runt hittade jag även ett sånt flätat armand i silver som jag vill ha. Så älskling, ser du det här och du skulle mot förmodan hitta ett armband där nere som liknar detta, så får du mer än gärna köpa det till mig! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

älska gladiator! ska lätt leta upp dom där på H&M :)

2009-03-18 @ 21:13:42
URL: http://ohgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh :D det är dom skorna som jag troligtvis ska köpa/skicka efter :) fast jag har bara sett dom i katalogen, såg dom snygga ut i verkligheten också? :D svara på det här på msn eller nått :P eftersom jag inte har någon blogg ;) haha! PUSS<3

2009-03-21 @ 14:26:55
Postat av: Linda din favorit

det förra inlägget var från mig ;) glömde skriva namn :P haha, inte så hay på det här XD //Linda din favoit ;)

2009-03-21 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0