Filbyter cup

Filbyter cup


Då har jag precis fått i mig lasangen plus lite glass, vanilj med krossad choklad från GB - åhh så gott!
Tävlingen då; regn regn och åter regn. Och eftersom det var i linköping var det även ganska mycket tekniska fel men vi tog oss igenomtävlingen vilket fall.
Dock det första jag fick syn på när vi kom fram gjorde mig inte allt för glad.
Men det gick faktiskt ganska bra ändå, trots vädret och den superkalla bassängen. Bara några tiondelar över på både 50fjäril och 50bröst, en 3e och en 4e plats så helt ok. Coatch var nöjd så då ska jag va nöjd :)

Imorgon kommer dock ett litet krux. Har ingenting planerat nu. Funderar på att åka med familjen till linköping, dock jobbigt att jag måste vara där hela dagen om jag inte tar tåget hem det vill säga. Vill ju kolla efter kavajen som var slut i stan, sen har de ju ikea så jag kan peka ut lite grejer till studenten ;) Men väldigt jobbigt att inte kunna åka hem när man vill. Orkar inte sitta vid bassängen heller om det är dåligt väder..
Skulle vara trevligt med en dag med far, men det återstå att se.

Annars, GOD NATT
Just det! Fick en mycket glad nyhet idag också. Dock talar jag inte om vad det är nu, men det kommer jag säkert ta upp senare :) Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0