Lång helgen

Lång helgen

Yes, lång helg nu. Torsdag var det jobb, sen till staden med lillebror för lite shopping och sen första träningspasset ute. Skönt med sol, men ack så långt med 50 meter! Kvällen däremot blir lite av det tråkiga, hade tankar åt smultronstället men för en gångs skull sa pappa att han kunde fixa min balklänning så då får man ta tillfället i akt. Slutade med att jag fick bara sitta och vänta in middagen som tog en evigheter och sen vänta på att han skulle cykla klart sin "träing för dagen", för att sedan.. KLIPPA LILLEBROR!? Då hade klockan blivit 10-11 nånting och jag var bara för trött för att klaga på honom. Pappor ibland alltså.. Men ibland är de bra att ha!
Idag, fredag, blir det snart lunch sen dras det till linköping för tävling. Bara dit och simma. Inget jag såg fram emot men coatch anser att det ska vara bra eftersom jag måste simma sm i sommar. Och förstås gör jag det! Allt blir vad man gör det till, nu ska jag ha skoj.

Helgen ser lite oplanerad ut. Har lite smått och gott i baktankarna men lutar inte åt nåt håll faktiskt. Så bara höra av er :)

Och förresten om någon har bilderna från ullberg skulle jag gärna vilja ha dem :D


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har bilderna :P men ska ge dom till anna innan, emn sen kan du få dom :D

2009-05-22 @ 15:11:51
URL: http://lindamariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0