Perfect harmony

Perfect harmony


Jaa det blev en ganska bra dag trots allt. Humöret var på topp och det är väl det som räknas. Dock var det lite arga miner när idiot- Halebop lurade mig på pengar. Visst inte dunder mycket, men får man ett erbjudande och man gör det så ska man ju fan få erbjudandet. Dåligt Halebop, DÅLIGT!
Men Chrills inbjudan till halvars gjorde mig på bättre humör. Tog med mig lite folk från skolan, och visade sig att även Arvid var inbjuden av mr CD. Mysigt, mysigt. Och så gott, älska stracciatella!! Min och Saras favvo!
Sen blev det jobb, inte allt för roligt men det gick. Mycket fixande med bullar och saft till de små simskolebarnen som hade avslutning. Och hur glada tror ni inte att de blir av en kanelbulle och lite saft?

Inte mycket mer för kvällen. Blir väl som Steffi tipsade om; en stor godispåse och film/ TV. Ska ju upp och jobba imorgon bitti igen.

Bara en sak och tillägga för dagen; Jag saknar Deniz :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0