Sommarn 2009 på ingång..

Sommarn 2009 på ingång..

Igår var jag med om en nära-döden-upplevelse kan man säga, det kunde slutat riktigt illa. På väg till jobbet cyklade jag på trotoaren precis intill vägen. Cyklade helt snett för det blåste så förjävligt, och sen vips så kommer en vind och fångar upp mig och cykeln och styr ut mig rätt i vägen!!! Och jag kunde inte cykla tillbaka. Sån tur va kom ingen bil. Men såg hur människorna som gick på andra sidan glodde så jag försökte styra över lite snyggt till andra sidan av vägen så det såg ut som jag hade full kontroll på situationen. Vilken räddning..

INGET MER I SKOLAN! Nu är det helt finito! Hade det sista idag, oppositionssemniariumet, vilket gick hyffsat bra tror jag. Så himla skönt. Nu är det bara fokusera mot helgen, balen och studenten.. iiiihhh!! Dock går det rykten om att vi kommerfå en uppgift över helgen i svenska c, jag hoppas för all del att Ann-Katrin är snällare än så!

Säg mig.. Hur underbart är inte detta????:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0