Sunny day

Sunny day


Bilden föreställer mig när jag hoppar från berget ned i sjön, if you didn't notice

Varje dag börjar med att jag går ner och tittar på första sidan i NT för att se dagens väder, för att sedan klä påmig lite passande kläder. (Dock får man alltid dra av några grader) 
Och idag: 21 grader!
Underbar dag. Nästan svettas när jag cyklade i min vita klänning och tunna beiga trench till skolan. Underbar känsla! Blev även sista special idrotts lektionen NÅGONSIN! Tack god gud. Lite orolig för betyget bara, det SKA vara ett tresiffrigt men med henne vet man aldrig..

Sen blev det lite film och lite folkhögskola-info och sen bar det av ut i solskenet hela eftermiddagen. Träffade mor på badet så blev att sitta i solen och äta min smörgås medan hon simmade. Sen kom lite simmare och pratade lite med dem och sedan väntade mina små skitungar till Braxare för lite träning. De är för söta alltså! Alla helt sönderbrända från tävlingen. En kille var så bränd att han inte fick simma och blev jätteledsen när han såg att det var jag och Jocke som höll i träningen. Oh i like that!

Sen blev det egen träning som gick förvånansvärt bra idag med. Trodde jag skulle kollapsa och ha syra direkt från gårdagens tuffa pass men jag höll ända in i mål. Stolt! Träffade även den glada filluren Chrills som fick stå inne i cafeterian hela kvällen. Stakarn när det är så vackert ute..

Nu blir det däremot lite plugg och imorgon har jag faktiskt inga lektioner! Blir dock plugga och läsa in sig för debatten, plus träning. Förhoppningsvis ska man hinna ut i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0