Svensk sommar

Svensk sommar

Japp det blev till att stanna hemma. Vaknade av småbarnens lek och skratt ute på gården blandat med fågelkvitter, vilket betyder bra väder! Käka frukost, tog på mig kläder och ställde ut en stol i trädgården. Gick på på övervåningen för att hämta en tidning och läsa ute i solskenet, men när jag kom ner igen hade himlen hunnit täckas av mörka moln och straxt därefter spöregnade det.
Svensk sommar - tjohoo!

Pratade lite med Deniz också imorse. Skönt! Dom har värme och sol som dom hade i Thailand, ushan jag kommer se ut som en vit isbjörn mot honom..

Nu ska jag ta cykeln för att bege mig mot affären och införskaffa lite saker till middagen som jag ska laga; TACOGRATÄNG! :D Hoppas bara jag lyckas, aldrig gjort eller ätit förutom men såg himlans gott ut :)
Sen blir det nog plugga lite så jag får allting klart och sen kanske jag hinner med att sy till mitt linne.
Förresten så fixade jag och pappa till balklänningen en aning igår, hoppas det blir bra!

So long, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0