Today is the day

Today is the day

Jaa som ni kanske förstått är det som sagt ett år med deniz idag :) Och tack gubben för det fina inlägget!
Som sagt, today is the day då man bara minns. Fint.
Bar även in till staden med lillebror för lite shopping, han tycker om att ha mig som smakråd :) Blev bland annat ett vitt linne från MQ och min efterlängtade bikini av Matthew Williamson som jag hade tagit förgivet inte fanns kvar. Men så var inte fallet. Så äntligen har jag bättrat på mina bad-outfits till sommaren, super! Fick ju även min träningsbikini i veckan, plus en extra trekants-bikini av mamma.

Gårdagen då, kalas hos mormor. Det var trevligt, dock hade många åkt hem för vi kom lite sent. Men det var god mat och ändå trevligt sällskap. Mormor började till och med grina till vår lilla present, några euro från oss karlssons barnen. Hon blir glad för minsta lilla, min mormor :)


Sen blev det också Schlager hos Chrills. Trevligt, trevligt folk. Dockär jag inte jätte into schlager, det är nog första gången jag såg hela programmet. Eller det gjorde jag ju inte ens. Delvis tog mitt och Chrills poppande av popcorn upp en del av tiden. Vi säger bara att det gick inte riktigt som vi ville. Och sen drog vi innan slutpoängen, men såg lite av fortsättningen hemma. Så nästan hela programmet :)

Nu avslutades kvällen med ett glatt samtal med min gamle vän bellis, och ett med Chrills. Båda som gör mig så glad. Mycket roligt.
Så nu ska jag krypa ner i sängen och sussa :)
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0