47692800 sekunder.

Idag är det 552 dagar tillsammans med älsklingen. Tiden går så himla fort. Minns när han var hemma hos mig första gången, en jobbig och pinsam helg. Men jag tog modet till mig och "våldgästade" honom några månader senare. Vilket resulterade i den bästa helgen i mitt liv! Det var en underbar helg, kunde inte bli bättre; solen sken och klarblå himmel i fina Göteborg. Vi gick omkring, hand i hand (oerhört nervös och kände hur min hand bara blev varmare och varmare!). Det var härligt.
Jag saknar tiden. Att hålla handen när man går nånstans. Att bara få en värmande kram. Att vakna av att han pussar min panna. Men jag vet att jag får allt det där så småning om. Det är bara 31 dagar kvar tills han sätter sin fot på svenk mark igen. I miss you, Deniz.



Kommentarer
Postat av: Deniz

Miss you too honey

2009-11-21 @ 06:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0