Andra dagen på SM i Göteborg.

Hotellfrukost är lyxigt. Inte bara det att man får ta hur mycket man vill och vad man vill av frukostbuffén, man behöver inte heller plocka bort efter sig! Det är lyx lyx :)

Andra dagen och jag är rätt så nöjd. 50 fjäril imorse där jag slog pers, emn missade b-finalen med fem hundradelar. Dock kom det in en stryckning och jag fick simma det. 100frisims laget på förmiddagen gick desto sämre. Riktigt svårt att simma med nackspärr. Som vi tror det är, dock har jag en förjävlig värk ner under skulderbladen med. Men förhoppningsvis försvinner det över natten.
B-finalen gick rätt så bra. Pers igen och juniorklubbrekord :) Dock sämsta målgången, hade varit skönt om jag satt den.
Blev extra nöjd över mina prestationer av messen från Deniz (och hans amerikanska vänners kommentarer). Dagens lycka!

Sitter nu på hotellrummet med Linda och Michelle och kollar lite smått på idol. Tycker inte om det för mycket alltså. Och nacken/ryggen värker som fän! Ushh.. Blir nog lite sovmorgon imorn, simmar bara 200frisims laget vilket går sist på passet. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0