Det blir vad du gör det till.

Igår fick jag hoppa in efter träningen och hjälpa Susanna med två crawl-grupper. Både jag och Susanna var med på sista leken, tunnelkull. Och jag gick in för det till hundra! Syra och anfådd som fan efter, han som va "ät" jagade mig hela tiden! Syrapasset för veckan gjort..

Somnade till Helens små underverk igår. Gillar filmen, Kate Hudson är bra bra bra!
Tog sovmorgon imorse för att komma ner och se det nya golvet. Men icke, pappa kommer upp och väcker mig vid 9 och säger att de inte kom idag! Ännu en till dag i denna röran. Jag vill bara få vårt golv tillbaka!
Men jag har hittat min dator nu alla fall, till och med batterisladden. Så fort jag hittar min gamla skruttiga wekamera ska jag försöka mig förstå skype.

Idag blir det nog en lugn dag. Bara träning som står på schemat, riktigt skönt att bara dega hemma.
I helgen har jag hela huset för mig själv också. Mamma, pappa och lillbror åker till stockolm. Och nästa vecka åker vi till Göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0