Första tävlingsdagen på SM i Göteborg.

Igår begav vi oss mot Göteborg för SM. Själv körde jag minibussen (tror de var lite små rädda där i baksätet) och sen bytte med Whålin. Lugn första dag.

Idag var det dax för första tävlingsdagen. Började med 50frisims laget där vi slog juniorklubbrekord och alla simmade riktigt bra :) Skönt! Sen simmade jag 100medley inge vidare men alla gick vidare ju så en chans till som tur var. Där gick det desto bättre: pers och juniorklubbrekord. Nikko simmade även i finalerna ikväll, bra lopp där med. Vi hade en bra start :)
Roligt att vara i Göteborg. Träffa Anna igen, länge sen! Van att se henne varje dag liksom. Ska hinna spana in hennes nya lya nån dag också. Och förstås var min stjärnsyster Bella-bus där också. Härligt härligt härligt att träffa henne igen :)
Känns dock lite halv konstigt, åker till göteborg, till och med till en simhall och inte träffa Deniz. Hans familj kommer nog förbi lördag, ska bli kul att se dem igen. Men saknar att ha han vid min sida :/ Men jag vet ju, det kommer :)


Bilden bjuder jag på..
Do you remember D? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som väntar på något gott.....

2009-11-26 @ 22:36:30
Postat av: Deniz

..väntar aldrig för länge!

Det är min gumma det :=)

Älskar dig!

2009-11-27 @ 18:51:23
Postat av: Frida

Hej Eve!



Fick du mitt sms? Kanske bytt nr? Ville bara säga bra jobbat igår, kul! Hälsa alla.



Hade gärna tittat förbi eftersom jag ändå bor i Borås numera dock måste jag tentaplugga...



Kram



Frida



Lycka till nu och kör bara kör!

2009-11-27 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0