Fredag den 13e.

Den tredje olycksdagen det här året!
Däremot har jag aldrig haft mer otur på en fredag 13e än vilken annan dag som helst. Tror det var förra fredag den 13e som jag och Deniz var på bio, Friday 13th (mycket fredag den 13e här), saknart!

Idag var jag uppe med tuppen och for till badet för att träffa Linda och simma lite. Chrills var även där pigg och allert som vanligt. Efter det gick jag till naprapaten för min sista behandling, skönt att slippa den smärtan nu!
Jag och mamma var även iväg och handlade lite julklappar, och lunchade med pappa.
Snart ska jag ta (obsevera) bussen till jobbet, pappa har nämligen bilden idag för han ska hämta släpet. Vi ska riva upp golvmattorna i köket och hallen i helgen. Dock "slipper" jag hjälpa till eftersom jag jobbar hela helgen..

Var hos tandläkaren igår med, och hon hade nästan aldrig sett så fina tänder! (Det säger hon nog BARA till mig..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0