Happy birthday sweet eighteen.

GRATTIS till Linda som fyller 18 år idag.
Och imorgon väntar ett hejdundrande kalas :D

Glömde nämna det igår men första snöfallet var ju faktiskt igår. Så ballongen på simskolan fick vara vit! En liten pojke ville ha med gula prickar också, det är väl så snön ser ut nu mera..
Fick nyss ett mail av Deniz då han skrev att han skulle sola i helgen för han var ledig och han tyckte att jag kunde ta tillfället i akt att åka lite pulka. Vad är egentligen bästa? Sola eller åka pulka? Det är frågan!

Idag har jag kommit fram till att pengar växer inte på träd! Gick nämligen in till Kicks för jag behöver verkligen något superduper smink. Har inte använt fondation eller så på hur många år vet jag inte men kände att det var dax nu. Det blev sminkning och hon berättade om krämer efter krämer. Så imorgon ska jag dit igen och se vad jag kan införskaffa mer :) Men som sagt, DYRT!

I miss my man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0