Past, present and future.



Michael Jackson History har spelats flitigt hela dagen. Det är nämligen bara det jag lyssnar på när jag kör bil just nu. Taggad!
Hunnit med en hel del idag. Var och tanka åt pappa (eller åt mig kanske man ska säga), hämtade pappas kostym på kemtvätten och även lämnade den på hans jobb. Var också iväg och shoppade en liten present. Fick träna själv idag eftersom jag skulle på akupunktur ikväll. Åh det gör så ont nu! Mitt ben är helt dött..

Pratade med min pojkvän på andra sidan jordklotet igår också. De hade haft sin första "tävling", om man kan kalla det tävling. de var uppdelade i två lag, och Deniz lag vann! Vissa bättre och vissa lite sämre lopp, men helt klart över godkänd-nivån.
Buu, jag saknar så mycket! Men kollade biljetter igår, tror jag ska boka snart. Läskigt, helt ensam i stora vida världen!

 


Kommentarer
Postat av: Bella.

Hihi söt, jag tänkte precis skriva till dig och fråga om du ville och kunde stanna hos mig efter sm :D hade varit hur kul som helst och jag kan ta lite ledigt från jobbet kanske :) puss.

2009-11-02 @ 21:01:44
URL: http://belllla.blogg.se/
Postat av: Bella.

Det finns alltid rum för dig hjärtat. johanna har ju flyttat nu också så du kan få ett eget rum för dig själv till och med ;). ja klart, jag har inte ens sett den. sm-festen skall juh vara i göteborg så det är ju nära hem till henne efter så skulle juh kunna smöra in oss där till natten söndag-måndag iallafall ;).

2009-11-03 @ 21:21:06
URL: http://belllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0