Tierd of this mes.

Tanken var att jag skulle börja träna klockan 9 idag, gå upp vid 8. Blir väckt vid 7 av ringklockan på dörren och efter några minuter kommer pappa upp och säger att jag måste äta frukost. Som ni kanske förstår eller redan vet kom int golvet igår. Det kommer idag, de håller på NU! Så nu har jag suttit vaken och inte gjort nånting. Dötid! Väntar på att pappa ska komma hem så jag kan ta bilen till badet. Vill bort från den här röran..

I eftermiddag åker mamma, pappa och Sebbe alltså till Stockholm. Jag blir ensam ända till söndag! Lite småskönt :)
I eftermiddag blir det jobb och sen ska jag och Susanna våldgästa Sara var tanken. Bara jag inte får jobba 3 timmar längre som det brukar bli..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörredu ingen övertid ikväll inte, då släpar jag ut dig från badet! Just so you know.. ;)

2009-11-20 @ 14:11:27
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0