Tredje och fjärde dagen på SM i Göteborg.

Igår simmade jag bara 200fr laget. Gick inget vidare, inte för någon  laget typ. Malin simmade dock det bästa hon nånsin gjort, härligt det alla fall! :) Så blev en lugn lördag.
I pausen träffade jag Deniz familj ett tag. Länge sen!! Riktigt kul att träfa dem igen. Håkan var glad som vanligt och ställde som alltid massa frågor :) "Eve varför bär dom korgar? Ska dom åka och handla?" blev kommentaren till korgbärarna xD

Idag däremot simmade jag 100 fjäril. Nacken mycket bättre kan andas åt båda hållen nu, dock ont runt hela skulderbladet och måste typ ta i för att fu upp armen ordentligt. Fjärilet gick alla fall bra, pers med 4 hundradelar och kändes som jag hade mycket mer att ge! Så får se i finalen, sista tid till b-final blev det.
Linda ska också simma, men 50fr :)
HÅLL TUMMARNA!

Ikväll åker de andra hem men jag stannar kvar i Göteborg till tisdag. Ska hem till fmiljen Svensson :) Ikväll blir det också en sväng till SM-festen.
Nu ska jag sussa en liten stund, trött!! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0