Hejsan hoppsan!

Höstlov. Men inte för mig! Nej, Micke ringde igår och sa att jag ska jobba alla dagar denna här veckan med. Wiiho money money money!

ÖSM. Eller DM som det egentligen heter (men bara för vi slagit ihop östergötland med småland). Det gick i alla fall ganska bra, riktigt länge sen jag var nere på de tiderna! Kval till SM och pers på 100medley med 6tiondelar. Och under 29 på 50fjäril, 2a. Riktigt skönt det med!
Rolig helg också. Träffade bland annat den förre detta simmaren Karin Berg som var där och gjord en "comeback". Roligt att träffa den glada bruden igen, dock inget hejdå (men jag tror det är bäst att slippa såna tråkiga saker här i livet).

HLR-utbildning. Kom nyss hem från hjärt och lung-räddning utbildning med jobbet. Tycker inte om de där dockorna alltså, lite småläskiga nästan! Speciellt när man får höra att den ena är skulptrad efter en riktig tjej som drunknade på 20 eller 30-talet! Hujeda mig..

Mallis. Japp det blir Mallis till våren. Första april lyfter planet med förväntansfulla elitsimmare. Ska bli superkul. Ska brja kolla biljetter till USA också. Förhoppningsvis blir det Florida, Deytona, tre veckor innan det precis. Det tackar man inte nej till, speciellt inte om man får bo med älskling Deniz i tre veckor igen! Dock lite småskraj för att flyga ensam. Men hoppas bara på en mellanlandning. Erik skrämde upp mig med typ 5 mellanlandningar men det ska nog med gå bra för jag är ju så duktig på engleska. Det tror nog min käre mor också!!

En kort och god uppdatering fick det bli ikväll. Nu ska jag krypa ner till sängs för imorgon bitt väntar morgonträning och sedan jobb jobb jobb.
god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Christin

Vannen min, vad har du att vara radd for? Om jag klarade av att flyga hela vagen ner till Sydney med tva mellanlandningar HELT SJALV kommer du klara dig galant till USA med oavsett hur manga mellanlandningar det blir. Sa det sa! Glom inte att slanga ivag ett mail till mig ;)

Saknar dig, PUSS

2009-10-28 @ 07:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0