Oktober och vintern är verkligen här.

Nu är det verkligen vinter. Det var minusgrader när jag och Sebbe tog bilen till morgonträningen imorse. Tänk i förrgår var det september, sommarmånad, nu är det vinterkyla ute och dom varnade till och med om snö på väderleksrapporten imorse. Visst, detta är enda året jag verkligen längtat till vintern. Men det var bara för att Deniz skulle komma hem då, och det är som sagt 2 och en halv månad kvar tills han kommer hem. 2 och en halv vintermånad?

Tänkt att jag ska träffa Christin idag, blir stan och växla pengar och systemet troligtvis.
För det är ingen vanlig dag för det är Christins födelsedag
hurra hurra hurra!
Nu blir hon en stor tjej, och drar ut i världen (igen) på onsdag. Australien nästa, jag är lite småavis. Hon får nämligen vår när hon kommer dit och missar en hel vinter! Och jag hoppas för all del att hon tar på sig dykarutrustning, testar lite surfing och kanske till och med bongyjump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0