Workin nine to five.

Nu ligger jag i sängen. Halvt död. Desperate housewifes börjar om typ två minuter, men hur länge kommer jag orka ligga vaken?
Träningsvärken har redan börjat sätta sig från morgonträningen. Det blev funktional moves med badvakts-Erik, rätt jobbigt men riktigt roligt. Annorlunda. Gillar såna pass alltså. Det är väl sånt jag får gå på några gånger i veckan för att hålla igång sen när jag blir "gammal". Jag kommer bli en sån där friskis och svettis-tant :) 

Idag var det jobb på badhuset, som alla andra dagar. Imorgon blir det jobba 9-10 och sen simma eget pass. Sen blir det jobb igen klockan 2 till 10. Hur ska jag klara av att jobba till 10 om jag la mig i sängen igår 9 och idag halv 9. Återstå att se, men Chrills får försöka hålla mig vaken!



Come home my love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0