Fredagsmys

Dagen började med jobb, och på fredagar är det galanskap som står på schemat i cafeterian. Bort tappade telefoner i papperskorgar, gömda glasögon och kärleksproblem. Fast när jag tänker efter, det är väl det som händer varje dag i cafeterian om man jobbar tillsammans med det gänget..

Imorgon bitti, 5,30 - vet inte hur jag ska ta mig till för att komma upp då- bär det iväg till Örebro och första tävlingen för säsongen. Spännande. Hoppas foten håller. Blir väl att knarka medicin, men jag hoppas på en mirakelnatt inatt. Håll tummarna för mig!

Idag var jag duktig och lagade min chili-kyckling efter träningen till familjen. (Familjen som är kvar nu alltså mig, pappa och Sebbe). Det var gott :) Den går inte misslyckas med! Borde kanske lägga upp receptet, superenkelt. Nja ni får fråga såna fall :)


Allt här i livet vill jag ge till dig.
Utom mitt liv, det vill jag dela med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0