Miss me?

Nu är jag här igen! Länge sen jag skrev och det har hänt en del sen dess.

Jag har hunnit med att ha teoriprov. Vilket jag klarade alldeles galant. (Ni som snart ska ha det, oroa inte upp er i ondöan!) Körningen är väl också på G, väntar med spänning.
Det var väl det stora som hänt.
Tillslut har jag fått en tid till arbetsförmedlingen - segast i stan - så dit ska jag på planeringsmöte imorgon. Får se vad det ger.

Tränat på som vanligt har jag gjort. Eller vanligt och vanligt, en inflammation i foten har ställt till det lite. Men snart blir det "hej doktor" och "hejdå fot-ont" :)
Som vanligt på onsdagar blir det även simskolor med mina små skitungar. Och efter det träning, syrapass idag. I'm gonna die!

Mamma och moster Yasse åker till Turkiet imorgon. Fuskigt! Nu när det svenska vädret börjar dra sig allt mer mot höst och vinter drar de sig mot varmare breddgrader. Får hoppas på många presenter där ifrån ;)

Idag är det förresten 1 månad sen Deniz stack till det stora landet väst. Tiden går fort, och jag hoppas den går ännu fortare! I miss you man. 


She is back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0