Rösten av kärleken

Rösten av kärleken

Träningsvärken har börjat ge med sig. Äntligen!
Tränat på rätt hårt nu som sagt. Ungefär 3 veckor sen jag drog igång om jag inte minns fel, och jag är redan helt nedkörd! Men det är så det ska vara.

Pratade i telefon med min älskling Deniz idag! Wowoo! Och helt plötsligt hade vi pratat mer än en timme. Riktigt skönt att höra den underbara rösten igen. Underbar känsla. Gått en och en halv vecka sen han åkte nu, snart bara 3 månader kvar!!

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Fredag låg jag bara och sov hela dagen, förutom två träningspass och verkligen spränghuvudvärk på kvällen. Huvudvärken och sovandet satte stopp för utgång med John och gänget.
Ikväll var bio inplanerat men det va så dåliga platser kvar så det blir en annan dag. Någon som sett Sommaren med Göran förresten? Bra/ Dålig?

Saknar min Deniz. Jag tror att jag aldrig längtat till vintern, men det gör jag nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0