Min kväll.

Blev en en timme och fyrtio minuter lång "dejt" på Skype ikväll. Skype är så jävla bra, att jag inte insett det tidigare! Kan ringa folk och till och med se dom, och det bästa av allt är ju att det är gratis! Även om personen är på andra sidan jorden. Vilken bra grej alltså.
Ska krypa ner i sängen och sen lägga in lite speciella bilder och filmer på datan. Välbehövligt, den behöver bli lite mer personlig känner jag.
Bjuder därför på en fin och speciell bild från lägret på Mallorca. (Finns fler bilder från Mallis på min facebook).



Kommentarer
Postat av: Linda.

ÅH jag gillar den bilden! :)

2010-04-24 @ 09:46:44
Postat av: Evelina.

den är feeijn :)

2010-04-29 @ 08:44:27
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0