In Charlotte.

Nu sitter jag vid Burger King på flygplatsen i Charlotte tillsammans med Deniz och Mattias. Om en och en halv timme går nästa flyg som tar oss till slutdestinationen Daytona. Så trött och sliten är jag. Hemma är tiden kvart i ett och här bara kvart i 7 och vi har en bit kvar på vår resa. Jag kommer säkert vara jättepigg imorgon när vi ska träffa alla.. Nej, ska sova gott på planet nu.

Nu börjar jag få träsmak i rumpan också så vi får väl resa på våra feta bakar och rusa runt lite i flygplatsen. Men än så länge mår vi alla bra (Mattias lite förkyld bara) och resan går bra. Lite små rädda blev vi dock när vi skulle gå på planet i München för datorn ville inte godkänna Mattias biljett. Efter många om och men gick det till slut.

Här har ni mina små reskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0