In Daytona.

Har precis vaknat upp hemma hos Kregg, en vän till familjen Lochtes. Marie (en simmare från laget, som jag ska dela lägenhet med) kom och hämtade oss på flygplatsen igår tillsammans med Kyle. Så har inte hunnit göra mycket mer än att sova här typ. Riktigt trevlig och fin familj, i riktigt stort och fint hus!
Snart kommer Kristin (assisterande coach) och hämtar upp oss tre här. Får se vad dagen bjuder på. Enda bestämda är att alla simmare ska träffas vid bassängen kl 1:30. Inte så fint väder så blir nog ingen strand idag tyvärr. Torsdag och Fredag kommer också mestadels bestå av möten och info sen börjar skolan på måndag. Spännande!
Nej nu ska jag göra mig iordning lite, kanske leka med deras hund om jag vågar. Jättesprallig och vill leka hela tiden, ser ut precis som en valp bara det att den är 9 år gammal :P haha.
Ha det gött hemma i Sveariket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0