My last night in Norrköping.

Vaknade tidigt och tog mig iväg till badet för ett långt gympass. Därefter hem och sitta med kläder upp till halsen för att packa ner "hela mitt liv" i två väskor. Hur tror dom att man ska klara sig på en 23 kilos väska egentligen?!
Blev en familjemiddag med tårta till efterrätt och sedan in till stan för bio, "Grown ups". Sjukt rolig film, garva hela filmen. Till och med mamma gjorde det!
Och vilka två sötnosar stötte jag inte ihop med om inte Linda och Michelle? Så söta, blev många jobbiga hejdå där alltså. Kommer sakna er brudar!
Nu är i alla fall väskorna packade och jag ska sakta röra mig mot sängen tror jag. Imorgon bitti åker jag, deniz och familjen till Göteborg för att spendera en heldag där. Sedan blir det avsked till familjen. Ska hinna med lite avsked av Isabel på måndag med! Sedan tisdag morgon bär det iväg. Hej då Sverige och Hej USA!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag blir ALLTID så läcker på bild! DU måste fortsätta med bloggen nu i USA! LOVA!? :D PUSS på dig min PRUTT! :D

2010-08-22 @ 16:56:53
Postat av: Evelina.

Jag har tänkt det. Jag och deniz funderar på att starta en tillsammans medan vi är därborta, men då lägger jag in den länken här på bloggen :)

2010-08-22 @ 19:48:56
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ha det bäst nu eve, kommer verkligen sakna dig massor! <3

2010-08-22 @ 21:08:26
Postat av: Evelina.

Kommer sakna dig med sötnos!

2010-08-22 @ 21:14:43
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0