Pust och stön.

Vaknade av alarmet klockan 5 imorse från en ruskig mardröm; dinosaurierna hade återvänt till vår värld, en T-rex eller vad de nu heter och var på jakt efter alla människor. Jag satt på en toa och gömde mig, då kommer en lömsk mördare istället.. Jag var glad när jag insåg att det bara var en dröm!

Har lämnat Deniz på tåget nu. Han har väl inte så mycket kvar, blev ett snabbis-tåg den här gången. Själv sitter jag här ensam i huset, inte ofta man har en egen stund här längre så bäst att njuta.
Nej nu hörde jag att storebror kom hem, ändå lugnet före stormen. Kanske ska ta en sväng till stan för att fixa lite viktiga saker. Undrar om orken finns till det?!
Bild från igår på mig och lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0