Suger glider.

Måste berätta en rolig sak innan jag somnar. Coach Kristin har ett väldigt roligt och konstigt djur, nämligen en suger glider. (Den på bilden) Det är ett djur som lever hos mamman, som en känguru vet ni. Så stod jag, Deniz och Mattias i hennes garage och pratade och hon berättar om dem. Så sticker hon ner handen inanför sin pike och tar fram en sådan. Ni skulle det Deniz min, höra hans skrik och se så långt han sprang! Ett riktigt gott skratt fick jag mig där.
Så hon går alltså runt med den, varje dag innanför sin t-shirt, precis vid sidan/på bröstet. Kollar man noga ser man att det är nånting där men annars lägger man inte märket till den. haha, en riktigt rolig grej det där..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Deniz är väl aldrig rädd.haha

2010-08-31 @ 13:46:06
Postat av: margareta

Söt liten krabat den där suger glider...

2010-08-31 @ 21:21:41
Postat av: Anonym

Kan se hur han springer o skriker samtidigt./Carina

2010-09-01 @ 09:04:04
Postat av: Michelle

Hahaha, vilken häftig liten grej :D

2010-09-01 @ 21:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0