Christmas at Universal.



När vi var på Universal igår såg vi en jul parad. Och inte nog med det, den tog aldrig slut! Tyvärr tog batterierna på kameran slut. Annars hade ni fått sett Tomten han själv, hela Simpson familjen i deras husbil, Scobeedoo i sin minibuss och många många fler! (Hoppas Håna är riktigt avis på mig nu, HELA SIMPSON FAMILJEN I DERAS HUSBIL!)




Öppnade julklapparna igår. Fick en fin väst plus lite smink. Deniz fick en snygg t-shirt och grymma sovkalsonger. Och eftersom jag är tillsammans med sällskapsspel-mästaren så fick vi ett Yazzy också som vi spelade tidigare idag. Och gissa vem som vann? JAG!




Nu ska jag sova. I morgon blir det nog en löprunda igen. Hoppas jag. Eller kanske lite frisbeegolf. (Det är riktigt dåligt när man får träningsvärk i armen av en runda frisbeegolf).

Kommentarer
Postat av: patricia

Coolt!

skulle vara kul att ha sånt i sverige men då skulle det säkert ner skjutet eller nått....

2010-12-24 @ 01:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0