Julstämning i varma Florida?



Det börjar bli lite julstämning här i Florida, tro det eller ej. Känns dock konstigt när man inte ens behöver gå runt med jacka trots att det är december. Den solbrända hyn är borta, funderar nästan på att köra på fusk brännan. En av mattanterna på skolan bjöd hem atleterna på middag och det var nog det som satte julkänslan. Granen var klädd och julpynt i hela huset. Mysigt!

Igår gick jag även i köpcentret och letade efter julklappar tillsammans med Mattias och Simon. Riktigt nöjd med det jag inhandlade! Önskar bara jag kunde se deras glada miner när de får presenterna. Själv kommer jag fira julafton och juldagarna i New York som de flesta redan vet om. LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: carina

Här får man julstämning.Kallt o massor med snö.

Grisarna är bakade (Anisbröden du vet)PUSS

2010-12-12 @ 14:20:23
Postat av: Carina

Så snällt att bjuda hem er! PUSS

2010-12-13 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0