Love.



Jag har precis glufsat i mig en delicatoboll! Finns det något godare?! Nu ska jag hoppa i och ta en varm och lång dusch. Sen tror jag allt att jag ska plocka i ordning på rummet. Få ut alla saker som min rumskompis lämnade kvar. Hon har för övrigt försökt stämma skolan och våra underbara tränare. Men jag ska inte börja prata om henne nu, hon är inte ens värd att nämna..
Fick beskedet idag att dom har fått sparken. Kom hit för att få ordning på mitt liv, och får det här tillbaka av skolan? Förstår inte hur de tänker! Hade det varit i Sverige hade det aldrig hänt. Man kan inte behandla människor så. Men det är bara inse faktum, det här är USA - "the gratest country in the world"....

Kommentarer
Postat av: patricia

Vad har hänt? vad har jag missat???

2010-12-15 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0