The Lion King.

Har precis suttit hos dansken och Eric och kollat The Lion King. Herregud va bra den är! Åt även lite krispy kream till det. Tjock jag vet!
I morgon åker vi iväg på vår första riktiga tävling. (Ingen liten tävling två skolor emellan). Ska till University of Florida. Mitt upplägg ser ut som följande:
Fredag: 100 br och 400 me
Lördag: 200 me och 50 fr
Söndag: 100 fr
Förhoppningsvis, om inte Coach efteranmälde mig på 200 fj på Söndagen. Vilket jag verkligen inte hoppas, det klarar nog inte min axel av i detta tillstånd. Gick ändå bättre på träningen idag än igår så det är ett plus!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-02 @ 13:10:56
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0