Life's a red carpet.

But not today.
Kunde inte somna igår kväll. Låg vaken i flera timmar och hosta och höll hela familjen vaken. Vaknade tio i 5 imorse, men låg kvar i sängen istället och skjutsade Sebbe till morgonträningen. Själv åkte jag hem, knarkade i mig medicin och la mig för att sova. Fick totalt 1 timme sömn och 1 timme hostattack.
Sen var det dax för jobb igen, pappersarbete idag igen. Tråkigt! Struntade i lunchrasten idag också, jag åkte direkt hem efter jobbet istället och käka hemma. Nu har jag hostattack gånger tre typ! Grannarna lär ju höra mig så som jag låter!
Rösten är bättre idag alla fall. Igår trodde Lindas pappa att jag kommit i målbrottet. Ush jag hatar att vara sjuk. Huvudvärk har även lagts till idag. Jag blir ju aldrig bättre!

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova lite, försöka bli frisk. (Det ska jag ägna helgen åt alla fall!) Och sen laga middag åt mig och lillebror.

Ikväll ska jag nog ringa Deniz, och bli på bättre humör :)
Saknar dig pojken min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0